luni, 8 februarie 2010

Povestea ploii...

Pentru azi doar o poveste simpla… O poveste despre suflet si ingeri…de fapt doar un singur inger …cel pe care il iubesc cel mai mult, cel care isi face timp intotdeauna sa ma tina in brate noaptea atunci cand imi e frica si imi canta ca sa adorm (Pentru cei ce nu ma cunosc asta pare un lucru simplu, dar pana acum cateva luni nu suportam idea sa raman singura dupa lasarea serii)…

Povestea ploii incepe simplu…Doar doi prieteni ce au mers sa bea o sticla de vin…Inger si om intr-o asezare nefireasca a situatiei, eram eu si tu acolo si a inceput sa ploua… Imi era atat de frica de ploaie…sa nu ma ud sau sa nu racesc si atunci aripile tale m-au atins…mi-ai spus sa am putina incredere, sa imi dezvelesc parul de esarfa cu care l-am acoperit…sa stau putin asa…mi-ai promis ca nu o sa racesc…Asa a inceput aceasta poveste ciudata…Ploaia mi-a spalat putin hainele triste si obosite…mi-a dat libertatea alegerii de a spune da…sunt aici om parte din natura asta minunata…ploaia nu face rau…e doar o alta dizlocare macabre a omului de ceea ce de fapt il creste…

Am invatat sa iubesc ploaia, pasi marunti spre vise, chiar lacrimi confundate cu picuri fini…si amalgam de vise sub iubirea ploii…poate ca ploaia e cel mai iubitor fenomen…se aseaza timid si te imbratiseaza…nu e vina lui ca e rece…e pur si simplu acolo pt tine…Pasii nostrii impreuna i-am facut prin ploaie…te-ai asezat si ai luat o pietricica de pe jos, iar eu ti-am spus sa o lasi ca e murdara…si raspunsul tau ca de obicei subit…nu e murdara…asta vor ei sa crezi…ploaia le spala pe toate…

De atunci prietenul meu,de fiecare data cand ploua si tu nu esti langa mine, eu dansez ca un copil in ochiurile de apa ...stiu ca tu ma tii de mana in iluziiile mele nebunesti si singurateta nu mai e la fel de trista cum parea….pentru ca impreuna cu iubirea petru ploaie am ajuns o parte din infinitatea ta... din ecoul faptului pur...

Un comentariu:

  1. Foarte interesant modul de a "vedea" aceasta poveste.
    Super.
    Ce mai faci Azur-la- Amurg?
    Ai talent la scris,imi place blogul tau

    RăspundețiȘtergere